• تلفن09123512882
  • ایمیلmodernghaleb@gmail.com
  • آدرسجاده قدیم قم-تهران. خیابان شهید رجایی (تره بار). کوچه 20
  • ساعتهای آزاد8 تا 17:30

خدمات سنگ زنی

ماشین سنگ زنی چیست؟

ماشین سنگ زنی یا Grinding Machine  نوعی ماشین ابزار است که با ایجاد ارتباطی صحیح میان قطعه کار و ابزار، سنگزنی را تسهیل مینماید. در این فرآیند قطعه کار می تواند بصورت استوانه ای، چند وجهی، پله دار، مخروطی و … باشد که هر یک از آن ها نیازمند ماشین سنگ زنی بخصوصی هستند.

همچنین تیراژ تولید، دقت مورد نظر، محیطی یا داخلی بودن سطوح سنگ زنی، جنس قطعه کار و … عواملی هستند که در نحوه ی طراحی این دستگاه ها تاثیرگذارند، لذا ماشین های سنگ زنی متنوعی برای رفع انواع نیازهای صنعتی طراحی و عرضه شده که در این مقاله مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

دستگاه های سنگ مغناطیس (دستگاه های سنگ تخت)

“دستگاه سنگ تخت” با نوعی میز که به صورت رفت و برگشتی حرکت می کند، پرکاربردترین و معروف ترین مدل از بین انواع ماشین های سنگ تخت می باشد. به طور معمول از این نوع ماشین سنگ تخت در کارگاه های قالب سازی، برای ساخت قالب و ابزار استفاده می کنند.

ابعاد این  نوع ماشین های سنگ تخت بسیار متنوع و مختلف می باشند.  این چهارچوب باز ابعاد ماشین های سنگ تخت به آن ها امکان می دهد تا برای سنگ زنی کردن قطعات مختلف و متنوعی در انواع سایز مناسب باشند؛ از قطعات تخت بسیار کوچک گرفته تا بدنه ی سنگی ماشین های تراش و حتی قطعات بزرگ تر از آن ها.

چرا به دستگاه های سنگ تخت با میز های رفت و برگشتی، ماشین سنگ مغناطیس می گویند؟

به طور معمول در تمام  دستگاه ها و ماشین های سنگ تخت که دارای میزهای رفت و برگشتی می باشند، یک میز مغناطیسی وجود دارد که وظیفه ی آن نگه داشتن قطعه ی مورد نظر ما می باشد. به همین جهت، در اغلب موارد به ماشین های تختی که دارای این نوع میزهای سنگ مغناطیس می باشند، دستگاه سنگ مغناطیس نیز گفته می شود.

خدمات ما

قالب سازی مدرن با پیشرفته ترین دستگاه های سنگ مغناطیس آماده همکاری با شما صنعتگران عزیز می باشد .