• تلفن09123512882
  • ایمیلmodernghaleb@gmail.com
  • آدرسجاده قدیم قم-تهران. خیابان شهید رجایی (تره بار). کوچه 20
  • ساعتهای آزاد8 تا 17:30

۴ نکته برای ساخت قالب تزریق پلاستیک سبد میوه

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چطور می شود برای ساخت قالب تزریق پلاستیک سبد میوه به بهترین نتیجه رسید، خب ما در مجموعه مدرن قالب ۴ نکته را برای ساخت قالب تزریق پلاستیک سبد را حیاتی می دانیم، شما پس از خواندن این مقاله می توانید با خیالی آسوده تر اقدام به ساخت قالب سبد کنید.

انتخاب فولاد مناسب برای ساخت قالب تزریق پلاستیک سبد

انتخاب فولاد مناسب یکی از حیاتی ترین و ابتدایی ترین نکات در ساخت قالب های سبد و قالب های تزریق پلاستیک است، شما با انتخاب فولاد و متریال مناسب می توانید بر عمر قالب سبد خود بیفزایید، بخصوص اگر قالب شما دارای بیش از یک کویته است.

سیستم خنک کنندگی مطلوب قالب های سبد

خنک کنندگی مطلوب در ساخت قالب های تزریق پلاستیک سبد به معنای سود بیشتری است. بنابراین، خنک کننده باید به خوبی انجام شود. قالب سازی کامو با استفاده از دانش و تجربه بیش از ۳۰ ساله خود با طراحی کانال های مناسب آب و طراحی مناسب قالب میزان تولید قالب های سبد شما را تضمین می کند.

ابزار دقیق مورد نیاز برای ساخت قالب تزریق پلاستیک سبد

برای اطمینان از کیفیت دراز مدت جعبه های پلاستیکی و سبد های میوه، برخی از فرایندهای ساخت قالب تزریق پلاستیک سبد باید دقیق باشند.قالب سازی کامو با استفاده از ابزار آلات دقیق و استفاده از خدمات دستگاه های cnc خود این امر را برای شما مهیا می سازد

مانند قسمتهای متحرک قالب های جعبه برای کشیدن دست و حفره های مقاومت و سبد میوه که مرتبا توسط کارگران جابجا می شود، اگر این موارد به خوبی رعایت نشود، پس از مدتی متوجه خواهید شد که این مناطق برای کاربران خوشایند نیست و شکستگی و پرتی بالای سبد های میوه عملکرد آنها را دچار مشکل کرده است. همین نکات باعث کاهش فروش سبد میوه و کاهش کارایی آن می شود، فارغ از جنس اندازه و سایز سبد های میوه.

سیستم هات راننر مناسب Hot Runner System برای سبد ارزان میوه

برای تولید ارزان قالب سبد میوه انتخاب سیستم تزریق مناسب  Hot Runner System امری حیاتی است، این امر در بلند مدت و کوناه مدت در قیمت انواع سبد میوه تاثیر می گذارد و در صورت انتخاب نادرست قیمت قالب سبذ پلاستیکی را افزایش می دهد. معمولا قالب های تزریق پلاستیک سبد میوه می بایست با توجه به نیاز مشتری و حجم تولید سبد میوه این سیستم ها را انتخاب کند قالب سازی کامو با داشتن تجربه بالا در ساخت این نوع قالب، سبد میوه بهترین ترکیب را برای شما به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *